Enige uitleg bij het nieuwe inloggen of registreren

We ervaren op dit moment inlogproblemen met Internet Explorer. Onze webbouwer werkt er momenteel aan om dit probleem op te lossen. Zo lang het probleem nog bestaat kunt u het volgende doen:

Ziet u in het wachtwoordveld allemaal bolletjes staan die u niet wegkrijgt? Ga in het wachtwoordveld staan en dubbelklik (= selecteren). Daarna kunt u ze in 1x verwijderen door een delete of backspace te geven. In het lege veld kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen.

Was dit niet uw probleem? Wilt u ons dan bellen zodat wij het probleem aan onze webbouwer kunnen voorleggen. Tel. 0183 353 000.

Internet Explorer onthoudt uw wachtwoord niet. Ook niet als u aanvinkt dat hij het wel moet onthouden. Dit probleem is er niet met Firefox en Google Chrome. U kunt kiezen voor een andere browser dan Internet Explorer of u kunt kiezen voor een wachtwoord dat u gemakkelijker zelf kunt onthouden.

De voorgestelde browsers zijn gratis, goed en veilig.
Ga naar downloadpagina Firefox. 
Ga naar downloadpagina Google Chrome.


Enige uitleg het nieuwe inloggen:

U zou moeten kunnen inloggen met uw oude gegevens. Als dat niet lukt, kunt u contact met ons opnemen. U kunt ook een nieuwe registratie aanvragen, maar deze wordt eerst door ons beoordeeld en er kan dus enige tijd overheen gaan.

Wachtwoord wijzigen:

U kunt vanaf heden uw wachtwoord zelf wijzigen in een voor u gemakkelijker te onthouden wachtwoord. Wij hebben geen inzage in de keuze van uw wachtwoord. Het systeem stuurt u een bevestigingsmail met link. Als u deze aanklikt komt u op de website in een scherm waar u uw eigen wachtwoord kunt ingeven. Daarna kunt u inloggen met dat wachtwoord.

Ervaart u problemen met inloggen, registreren of wachtwoord wijzigen? Of ontvangt u de mail niet?
Graag vernemen we dat van u. Bel 0183 353 000 of mail marketing & communicatie, zodat wij eventuele problemen voor kunnen leggen aan de webbouwer.